Födelsedagskalas

Hej
Idag fyller min svärfar år, GRATTIS!

Efter skolan åkte jag och mötte min älskling i Vällingby för att han hade köpt en vinkyl till sin pappa och då tänkte jag att den pefekta presnten är en vinflaska. Så jag och Tobbe gick in på Systemet för det ska inte vara några problem att man följer med, men då vill dom se leg på båda såvi fick inte köpa. Vilket gjorde både mig och Tobbe på dåligt humör, och vi som inte har setts på länge...

Det slutade med att jag fick åka till min pappa och köpa en flaska av honom istället, vilket jag gjorde rätt i för han älskade vinet!



Så nu har vi ätit bakad-potatis, kött och sås, jätte gott, och självklart fick vi princesstårta! Smaskens!

Vad har ni gjort denna dag?

Juste, helt underbart, VÅREN ÄR ÄNTLIGEN HÄR! Förhoppningsvis..

Imorn ska jag och Karro beställa kläderna från forever21, så om ungefär 10 dagar kommer mina små älsklingar till kläder!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Linn

svar: har du? :D är den rymlig och bra?

Postat av: Tobias

svar: visst är den, MUMS :D

2008-04-01 @ 23:17:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback