Dålig uppdatering

Förlåt mina söta små läsare, jag är jättedålig på att uppdatera, men jag har haft ganska mycket för mig de senate dagrna. I söndags jobbade jag och kom hem sent, så jag gick och la mig, igår va jag i skolan och efter skolan åkte jag Ida och Sara och fikade på gamla Ginos, vi hade jättemysigt och efter det åkte vi till Sara där vi skulle fixa mitt hår men det verkar som om jag aldrig kommer få tillbaka mitt fna hår. Men jag ska i alla fall till frisören nästa vecka nångång tror jag.

Idag har vi haft information och layout prov, tog mig max 5 minuter att skriva det, hoppas det gick bra, för det var sjukt lätt, hatar när det är så lätt för då vet man inte hur mycket man ska skriva... Sen gick vi ner till vår lilla solplätt oh köpte med oss sallader och hade allmänt mysigt!

Ikväll har jag träffat Tobbe en snabbis och hans två kompisar, sen har jag gjort mitt PM och min Rättskunskaps analys, så nu är de inskickade, lite nervös faktiskt, de pirrar i magen, hihi.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, sitter hemma hos pappa med Tobbes dator för jag började skriva hos Tobbes kompis Oskar men hans internet var sämre än mitt(?) Jag trodde inte att det gick..

Vad gör ni en tisdagskväll som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback