Dagen i kort

Nu har jag äntligen kommit hem och nu kan jag äntligen visa vad jag köpte i söndags, men först ska jag berätta om min dag, början vet ni redan om så jag kan ju berätta att jag har varit en vandrande zombie idag. har gått in i pelaren i skolan bla. Har tittat på "David Copperfield" på Engelskan och på Svenskan gick vi igenom "Saga och Sanning" häftet som tillhör nationella provet som vi ska ha den 23/4. Och vi hade även en föreläsning om Dotorjevski (helt felstavat säkert). Sen åkte jag hem och på hem vägen, när jag väntade på t-banan i Fridhemsplan kom det fram en turk (kille, har inget emot turkar) och tyckte mina skor var fina, hehe, det händer inte så ofta att en kille berömmer en för sina skor, speciellt inte någon man inte känner. Lägger upp en dagens snart så får ni se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback