Baowchickabaowwaw!

HAHAHA, så skön dag, började med rättskunskap så jag kan jag alltb om äktenskap, efter det hade vi prov, FekB, gick bra tror jag, så det känns ju bra.

Sen åt vi lunch på"Miss Goa" och sen bar det av till  "Danskompaniet" på frishemsplan. Vi dansade Street, hur kul som helst, det kändes bra men det såg nog inte lika bra ut, hehe. Va så otroligt jobbigt, om man gjorde rätt vill säga, ;D

Efter det gick jag Karro Ida och Sara till gymmet, men jag tränade bara en halv timme, för sen skulle jag åka hem till Tobbe för vi måste städa lite för snart kommer Ida =)

Hon ringer nog snart så jag måste städa nu, vi ska mötas och handla lite gott, sen ska vi ha en riktig tjejkväll!

Hörs senare

Ciao


Kommentarer
Postat av: emma

fin blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback