Äntligen

ÄNTLIGEN!
Vet ni hur mycket jag har sakat att gå in på bloggen berätta vad som har hänt osv. Det är min vardag, jag älskar att dela med mig av mitt liv, det har hänt mycket som har hänt under de här dagarna.

I söndags var jag och min pappa och köpte kläder jag köpte, två bodys från Gina Tricot, en vit och en svart och vit randig. Ett par ljusblå jeans från Gina Tricot, Två tee's med tryck från H&M, ett knall-rosa linne från H&M och ett par turkosa ballerina skor från DinSko. Bilder kommer sen när jag är hemma, nu sitter jag i skolan och har lektion.

I måndags var det skolan igen, vi hade Italienska där vi hade vår redovisning, det gick nog bra, efter det hade vi Engelska, och vi fick reda på vår bokanalys, äntligen! Fick VG så jag är nöjd, sen hade iv FekB och vi gick igenom Bokslut. Sen åkte jag hem och skulle läsa min svenska bok men jag somnade så jag läste ´bara lite. Sen kunde jag inte sova på hela natten så jag är jättetrött idag.

Men trots det  var jag uppe idag och tränade, känner mig fitad =)

Nu ska jag göra ett collage om mig själv till vår nya lärare.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback