SOL

Vilken dag de har varit!

Kom till skolan, inte mer än 10 pers där. vi gick ut skulle svara på några frågor, börjde halv 1 slutade 2! åkte hem till tobbe och låg och solade från halv 4 till kanske halv 6! verkligen underbart!! men sen, tobbe åkte ifrån mig :( vi börja bråka och så fick jag pka hem, hatar att bråka med dig älskling! älskar dig flr mycket! vi har redan haft ett helete!

tobbe kom hem och hömtade mig och han körde hem mig, MEN HAN KUNDE ÅKA OCH HÄMTA MIG BARA FÖR ATT PETER SKULLE HA GROGGVIRKE, MEN HAN KUNDE INTE KOMMA HEM TIDIGARE OCH KÖRA HEM MIG DÅ ISTÄLLET!!!  men de blev bra tillslut ändå, jag åkte till min moster och åt middag där och sen kollade vi på bilder från när vi va på kreta, för 1 år sen!har inte varit där på ett tag, hehe.

nu har jag precis kommit hem!

älskar dig tobbe! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback