Här igen

Hej, de va länge sen.... igen.. måste skärpa mig.

Har haft det jobbigt nu ett tag kanvara därför som jag inte har skrivit. Mycke i skolan och mycke överhuvudtaget.
Orkar inte berätta men kan ju säga att jag entligens ka flytta från min mamma, även om det känns jobbigt så vet jag att för att jag ska må så bra som möjligt måste jag göra såhär.

I torsdags träffade jag söta Ida vi fikade på odenplan och pratade så som flickor brukar prata. det var iaf jättemysigt<3

Tänkte berätta att jag nu har fått ett jobb =) En resaurang på Kungsholmen, öppnar i januari, återkommer med vad den heter, så får ni komma och äta där =)

Hade nationelltprov i Matte B igår, usch och fy, va inte min dag igår, mådde inge bra men men tur att det inte kan sänka mitt betyg.

Började med Öljäst igår också ska stärka mina naglar och hår och så ska jag tydligen få finare hy. Inte för att jag behöver för håret men men kan va kul å testa de =)

Nu sitter jag ännu än lördag och har tråkigt, vet inte vad som har hänt med mig, jag är trött hela tiden, men de är skönt att vila på helgerna. Få se om söta Karro kanske kommer förbi oss senare =)

Imorn ska jag jobba, skönt att göra nått iaf, Lens Way 9.30 till 18.15. Önska mig lycka till, vet inte om jag kommer ihåg vägen från Kista.. =)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback