Ännu än rolig dag :D

Idag har jag gjort mycket, kl halv 10 var jag i skolan (?) började egentligen kl 2, men abitiös som jag är jobbade jag innan skolan, jag och Karro var där och pluggade tillsammans, vi gjorde ett arbete som ska redovisas på torsdag.. inte helt klarar men vi jobbar på det, imorn ska vi ses och göra klart det då Ida och Sara är hemma igen från London.

Skoldagen var skön, gjorde inte nått speciellt, men sen efter skolan åkte jag och träffade Sofia som jag inte träffat på ett tag, vi gick och kollade lite och jag köpte ett par söta ballerina för endast 99 kr! dessutom kunde jag ha 37 i dom så jag blev överlycklig, det blev inte Tobbe när han såg att jag köpt skor, då han anser att jag har för många... No comments.

När jag köpt skorna, träffade vi Tobbe och Micka och tpg en fika och kollade lite efter kläder sen :) Nu är jag hemma och är hur trött som helst, har precis skrvit klart min uppgift och vill bara lägga mig och läsa den nya VeckoRevyn som jag hittade här :)

Hoppas ni får en trevlig kväll :D

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback