Brännskada..

Japp, jag är inte så bra på att uppdatera.. Men Iaf, de har varit skitbra väder och jag har legat ute hela dagarna, vilket har gett både bra och dåliga konsekvenser, Fin färg men även en liten brännskada. Jag bytte nämligen bikini, vilket visade en kritvit fläck, den var inte kritvit efter denna dag... Denna vecka har jag träffat min älskade vänsingar, Karro, Linn, Ida och Sara. Vi åt middag på Friday's i måndags och igår var jag med mamma och Ida. Idag har jag och Carro legat ute i poolen hela dagen och vi gick sedan till min pappa och grillade :)

Imorn är min och tobbes första lediga dag tillsammans, vi ska nog ta en promenad i solen eller nått.. måste vila brännskadan ;)

Och vet ni vad, jag har för sörsta gången på jag vet inte hur länge haft tid med en bok. Jag har orkat läsa en bok utan att somna och jag har velat läsa en bok. Jag har haft tid och det är så otroligt underbar! Tack för att jag äntligen fick ta studenten!

Nu ska jag antingen läsa min braiga bok "14 år till salu" eller kolla på någon film med Tobbe!

Godnatt!

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback