Uppdatering från landet

Idag har det för första gången typ, varit fint väder! Och idag fick jag för första gången hjälpa till att måla, intr för att jag inte varit för dålig inna, utan för att då har jag varit barnvakt till underbara barn, men idag åkte dom hem.. Tråkigt, verkligen, vi kramades länge och så ville dom ha mitt mobil nummer så det fick dom.

När dom åkt så började vi måla, och vi har målat hela dagen. Igår la vi i båten och det var jättemysigt att åka båt igen, vi tog med barnen, som fick åka båt för första gången i sina liv, ni skulle sett vilka stora ögon dom hade. Så ikväll blir det nog mys med fiske och ta det lite lugnt, kanske ska måla lite till. Efter en hel dag vid penseln är jag jättetrött så jag kommer nog somna tidigt..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback