Sista kvällen men älsklingen

Ikväll sk ajga vara med Tobbe hela kvällen, det är ju våran sista på några dagar eftersom jag åker till göteborg. Det var länge sen jag var borta från Tobbe så jag kommer nog sakna honom massor, men det ska verkligen bli jättemysigt att åka dit med Ida och pappa!

Imorn kommer han vid 10 och hämtar mig så vi är väl där mitt på dagen, så vi ska väl installera oss på hotellet och sen kolla lite. På tisdag ska vi på Energikällan spa och få ansiktsbehandling. Och på onsdag lär det bli Liseberg. Om det är fint väder på torsdag så ska vi bada annars åker vi hem tidigare.

Datorn följer inte med så vi hörs på fredag, ska vara flitg fotograf ;)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mie

Du, nu kommer min blogg att ha en engels del också. Jag behöver din hjälp med designen. Hur gjorde vi egentligen??? Just nu är den bara vit vit vit...kan du hjälpa???



Hej hopp//Mie

Postat av: Mie

Men halllåååååå....har du dött????

2009-08-20 @ 20:01:23
URL: http://envanligblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback