Shopping med Pappsen och Neo

Idag har jag, trots att jag igår var dålig och fick åka till sjukhuset, varit i Kista Galleria och shoppat lite saker som jag behövde. Jag gick till pappa runt 1 och så åkte vi iväg, jag, pappa och Neo.

Vi började med lite lunch. Jag och Neo delade på pannkakor med sylt, men Neo ville hellre ha pappas bröd... Sen ville Neo "Titta på någonting" så vi började vår shoppingrunda. Jag hittade tre blusar, en jacka, ett linne och ett par skor. Neo fick 5 par Blixten Mcqueen kallingar och pappa 2 par skor och ett skärp! Vilken dag, Neo höll sen på att somna i rullen så vi åkte hem. Nu är jag hemma och har precis städat lite.

Min plan var egentligen att gå hem till pappa och äta middag, men jag ångrade mig när jag fick veta att det finns sjuklingar hemma som har magsjuka och feber. Det är inget jag vill ha!

Så nu vet jag inte vad jag ska göra.. läsa min nya bok kanske. "Mias systrar". Jag köpte den på Barkarby Outlet och även "När ingen ser" Jag har ju äntligen tid att läsa så varför inte passa på?

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Mie

Kevin säger att han är dööööd - så det är nog bra att du håller dig bort från baciller. Att Neo klarat sig är ett under!!! Vi får väl se hur det blir med den saken. Hej hopp...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback