ONSDAG, NY MOBIL!!!

HEJ!

Idag har jag gjort, först naturkunskap i 2 timmar och sen psykologi B och matte c. Efter det satt jag och Karro kvar i skolan för att ringa lite samtal för Uf, sen gjorde vi planscher som vi ska använda när vi ska sälja på öppet hus i min skola på lördag, JENSEN Gymnasium Västra, kom dit! mellan 12 och 14. Planscherna blev jättefina. Efter det åkte vi till västermalmsgallerian för att köpa tröjor vi ska ha på öppethus så vi ser lite enhetliga ut.

Vid 5 åkte jag för att träffa mammsen, och vi gick och köpte en nya mobil till mig, så nu har jag den äntligen, och jag är nöjd! Nu är jag hemma hos mamma, ska sova här i natt, så vi ska ha myskväll för syster är här också.



Är för övrigt skit huingrig och vill bara äta. Skön dag imorn dessutom, 1,5 timme internationell ekonomi sen slutar jag, sen ska jag hem och sy, haha.

Hörs sen

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback