Fredag..

När jag kom hem från det planerade läkarbesöket mådde jag skit dåligt så jag gick och la mig och sov ett par timmar. Sen när jag vaknade så åkte vi och handlade mat inför helgen och det blev massa gott, mozzarella och tomat kyckling sallad godis, jag köpte proviva mango och vaniljyoghurt :)


Lite av det vi handlade


När vi kom hem berättade Tobbe att Peter Q kanske kommer över och kollar lite film och då tänkte jag att Carro kanske ville komma eftersom Niklas är i Ljungby i helgen, så det blir antagligen myskväll här ikväll om dom inte var allt för upptagna, och om vi orkar, Tobbe har haft tenta idag...

Imorn ska jag skriva en företagsrapport om mitt UF-företag, jääääättekul, NOT! Så en myskväll ikväll blir perfekt inför morgondagens jobb, men sen på kvällen ska vi till Oskar som fyller 21 på måndag.

Nu ska jag kolla hur det går med maten!

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback