MÄSSAN AVKLARAD!

Då va den efterlängtade mässan avklarad och jag som har varit sjuk i glera veckor kan äntligen pusta ut och inte behöva tänka så mycket, hur skönt som helst. Mässan har verkligen varit en upplevelse, har träffat många roliga människor och haft otroligt kul alltifrån monter bygget till försäljning och invigning. Vi har sålt bra och vi är nöjda, det är väl det som är huvudsaken, även om vi inte vann några tävlingar så har vi haft kul,, vilket jag ser som det viktigaste!

Hoppas ni besöker vår hemsida,
brapocket.se, och klickar hem en och annan ficka, för som sagt, du kan inte leva utan den ; )



När jag kom hem idag somnade jag, tror min kropp håller på att kollapsa, måste verkligen vila nu dom här dagarna fram till KRYSSNINGEN på onsdag!! Så nu ska jag nog fortsätta sova! Godnatt alla söta <3

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback