Läkarbesök..

Nu har jkag äntligen varit hos läkarn,  först gjorde dom ett prov på körtelfeber men det va de inte så det kom sen fram att jag har influensan och streptokocker (stavning?).. så jag har fått massor med medicin, bla penicilin för 600 kr.. kul...

Så nu är det bara att vila så att kryssningen blir en succé :D på onsdag bär det av, tjoho!

Idag köpte jag världens smartaste grej för mig som är te-beroende.. det är en mugg från coffiehouse by george, som kostade 50 kr, men det bästa med den är att jag kan komma in när jag vill och hur mycket jag vill och fylla på koppen med vad jag vill för endast 10 kr!! hur bra är inte det, känns ju onödigt att betala 14 kr om dagen varje dag för att köpa te på pressbyrån när jag till och med kan ta med te hemifrån i den!! hur bra som helst och jag är nöjd förutom att jag brände sönder hela halsen när jag tog första klunkern, haha, typiskt mig!

Nä nu ska jag gå och vila, Karro kanske kommer och sover här sen :D

Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Maja

Fin blogg! =)



Förresten, jag ställer en fråga på min blogg och jag vill gärna höra din åsikt!



/Maja

http://waitingforamiracle.blogg.se

2009-02-23 @ 18:21:03
URL: http://waitingforamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback