Händelselösdag

Har verkligen inte gjort något idag. Igår var jag i skolan och sålde min produkt, jag tror att jag måste berätta snart.. men när hemsidasn är klar då jävlar. Iaf öppet hur gick bra fick mer än väntat sålt och efter det begav jag mig till stan för att träffa Sandra, vi åt lunch i kungshallarna och sen tog vi en runda i stan. Fyndade 3 tröjor på Gina Tricot. En beige tröja en sån där som är på alla reklamer fast som där är rosa, en vit tubtopp och en lila kort och tunn jacka. Orkar inte fota för jag är helt slut..

Men hoppas ni har haft en trevlig helg, vill säga hej och krya på dig Sandra som ligger på akuten för blindtarmen, tänker på dig <3

Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Mie

Och vem ska jag behöva muta för att få köpa en sån här "produkt" då!!! Glöm inte att jag vet var du bor liksom....höhö.



2009-02-04 @ 22:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback