GRATTIS KARRO!

Idag fyller Karro 19 år! och igår skulle det firas. Vi började med middag hemma hos Karros pappa, fondue(stavning?) hur smaskigt som helst. Sen hade Ida och Sara fixat en underbar tårta, masker och tutor. Vi hade jättemysigt och bestämde att vi ska ha middag 1 gång i månaden :)

När vi hade ätit klart och var klara att gå så körde hennes pappa oss till Alvik och där tog vi t-banan till rådmansgatan! Sen skulle vi till Ego där de va proppat med folk just den kvällen. Det var så jävla kul för typ hela min klass va där och jättemånga från min gamla klass i Aba! Sen åkte jag hem tidigt för jag ska plugga idag.. har psykologi prov på måndag och internationell ekonomi prov på tisdag och företagspresentaton på torsdag, vet inte hur jag ska hinna.. Så nu sitter jag här framför datorn.. och ska plugga.. Ikväll ska jag till andra Carro och ha drinkkväll med några tjejer, ska blir mysigt!

Nä nu måste jag återgå till mitt pluggande som jag inte börjat med ;D

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback