Gårdagen <3

Hade så otroligt mysigt igår med mina underbara vänner Carro och Kakan. vi gjorde goda drinkar, kollade på melodifestivalen som vi för övrigt var super arga över, hur fan kunde "Sälla, Snälla" gå vidare, det måste vara årets sämsta låt, jag va så arg.. tyckte Marie skulle gå vidare :) Sen sjöng vi singstar, och jag måste verkligen träna på att ta deras toner, jag tycker att det lät bra, men vem tycker inte att man själv låter bra? haha, men jag tyckte att det var den röda micens fel.. självklart! ;D Sen vid typ 12 satt vi och snackade tills Tobbe kom och hämtade mig och Kakan tid halv 3 :)

Super mysig kväll och idag är det plugg som gäller, har gjort egna instuderingsfrågor eftersom det brukar vara min studieteknik och eftersom vi inte fick några så gjorde jag egna, kreativt va? :D Så nu ska jag bara lära mig skiten.. om jag känner mig klar senare får jag väl börja med internatinella ekonomin eller sy lite kanske :)

Bilder från igår och fredagen kommer senare, har inte tid att lägga in bilderna än, det tar typ 5 minuter per bild pga av upplösningen..

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback