Den där underbara vänsingen!

Jag har många underbara vänner, och idag bevisade Karolina hur en riktig vän ska vara. Du är så underbar, om du bara visste hur mycket jag älskar dig min lilla vänsing, du finns alltid där när man behöver dig, du är alltid glad och gör mig på bra humör, hur arg, ledsen eller trött jag är så gör du mig alltid glad! Det är så kul att umgås med dig och jag har aldrig tråkigt.

Om du bara visste hur glad jag blev för kexchokladen jag fick. Hur gulligt är inte de, när jag var ledsen idag smög hon ner en liten kexchoklad i min jackficka och ringde när vi skiljts och bad mig kolla i min högra jackficka, och där låg den och man kunde nästan se genom telefonen det där otroliga leendet som du alltid har. Jag blev superglad och log hela vägen hem!



Underbara vänsing <3

Kommentarer
Postat av: karolina

du är oxå underbar <3 vad skulle jag vara utan dig! ;)

2009-02-05 @ 11:26:04
Postat av: Anonymus

Gottegrisar!

2009-02-06 @ 00:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback