Torsdags kväll

Jag sov en stund efter att jag skrev senast var så sjukt trött, sen kom Tobbe och väckte mig för jag skulle laga middag, de blev strimlat kött i rödvinssås och färskpasta.  Faktiskt väldigt gott. Sen efter middagen har vi suttit och pratat länge och nu sitter jag här, har precis läst Karros novell. Ska förbereda mig inför jobbet imorn snart.

Tänkte bara säga att Karro åker till karibien inatt och ska på kryssning i 10 dagar, kommer verkligen sakna min vänsing <3, hoppas du får det bra gumman. Saknar dig redan.

Kan ni fatta att jag har bild imorn och sen är det lov? Så underbart skönt, har dock ganska mycket att göra men men. Hur kommer era lov bli tro, någon som ska göra något speciellt?

Ciaoo

Kommentarer
Postat av: *Hemlig*

Kröka ;P

2008-10-25 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback