Tisdag

HEEJ
Idag har jag varit hos läkaren.. stackars mig.
Efter det hade vi möte med Rola, om vårt UF-företag som jag kan berätta mer om någon annan gång.
Sen åkte jag hem till mamma och Richard och skulle jobba, hörde ni, SKULLE? När jag kom hade richard inte fått listan jag skulle ringa så jag ringde typ 7 samtal som inte svarde igår och sen blev jag "befodrad" till diskare, haha. Så jag behöver inte jobba idag men får ändå 3 timmar betalt =)

Så nu ska jag åka till min pappas jobb för att sedan åka hem med honom. Imorn fyller papi år, Grattis i förskott till honom <3

Ikväll ska jag nog bara plugga filosofi och hoppas att det går bra på "extra provet" imorn... hoppas, hoppas!

Förövrigt, jag är otroigt rött idag och vill bara sova.

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback