Torsdag eller är det?

Det känns verkligen som lördag idag, känns väldigt bra att det är torsdag och att jag är ledig 3 dagar till.

Igår va jag hos Ida och hade lite av en tjejmiddag med, Sara, Ida, Cissi och Hanna, vi hade jätte mysigt, Cissi och Hanna köpte pizza och vi andra gjorde färskpasta med pesto, sen gjorde Idas mamma hallon med vitchocklad i ugn. hur gott som helst.

När vi hade ätit började vi röra oss in mot stan, jag gick till Vs och mötte Tobbe, Karro och Fia där, vi var lite sena så Karro och Fia åkte dit i förväg. Vi hade trevligrt men jag hade ont i fötterna eftersom jag hade mina 12,7 cm klackar på mig och har dessutom benhinninginflamation.

Idag har vi haft en jätte skön dag, runt 4 träffade vi Karro och gick på en lång promenad med Tobbes hundar och Hennes, så vi hade fyra hundar, tur att Tobbe var med och kunde ta en.. Karro följde emd hem så att hundarna fick hoppa lite. Sen följde jag Karro en bit och när jag kom tillbaka somnade jag på soffan medan Tobbe satt och spelade sitt nya spel, GTA 4.

Sen åt vi grilladkyckling, jättegott.

Sen var det dags att bada i poolen, den är uppvärmd, 26 grader, wow tänkte jag och hoppade i, men det var jättekallt så jag kom upp lika snabbt som jag kom ner. Istället gick jag och Tobbe och tog en varmdusch, så nu sitter jag här, helt slut.

Imorn ska vi kanske åka till landet, det ska blir mysigt.

Vad ska ni göra denna långhelg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback