Nervositeten stiger

jag är nervös, imorn gäller det, jag ska hålla tal om sanna historier, hoppas verklgien att jag inte blir så nevös att jag drar allt på 2 secunder..

Nu ligger jag i sängen och kollar på Scrubs, Jag gick till Tobbe förut och sen följde han med mig hem, det är sjukt hur mycket man kan sakna någon, har ju varit med honom jätte länge nu men jag älskar honom verkligen.

När jag var på väg hem ringde Sandra så vi träffades en liten stund inne i Vällingby, det var mysigt, var så länge sen vi träffades.. men men

Imorn ska jag och några till Älvsjö mässan på en UF mässa eftersom vi måste få lite inspiration till nästa termin.

Nu ska jag nog försöka sova eftersom jag får inte vara trött imorn,  hoppas att jag kan somna, jag har jätte svårt att sova när jag är nervös..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback