Godis, mässa, tal och mycket annat

Nu är jag hemma, är helt slut efter denna dag, dagen började med att jag var extremt trött men jag pallrade mig upp ändå. Kom precis i tid och hade rätskunskap, redan där började min nervostitet stiga och jag var nästan helt säkerpå att jag inte skulle göra talet. MEN

När det väl var svenska så förberedde jag mig, och var redo, då kommer min lärare och säger att vi ska göra nästa lektion, då blev jag arg så jag sa att jag gärna bytte men någon annan för annars skulle jag inte göra talet. Så jag fick byta, min nervositet sjönk och jag kände mig ganska säker.. Talet gick bra tillslut och jag känner  mig nöjd, tiden var perfekt 4,41 =)

Efter det hade vi info & layout men vi gick bara dit för att få lite infomation och få tillbaka provet, fick 17/19=) Sen åkte vi en buss till Älvsjö mässan och gick på UF mässan, det var gott, fick massor med godis.

Juste ja var med i en tävlilng, där man skulle gissa vilket datum en artikel var publiserad, och gissa vem som vann ett kilo godis? JAG! Men med min otur kunde man ju fatta att jag redan stog på pendelstationn när dom ringde, typiskt, men ja vann jag gissa exakta datumet, ofta det händer ett datum på ett helt år!

Nu är jag hemma och är super trött höll på å somna på pendeln och bussen. Kom just på att ja måste skriva en fullmakt, så jag gör det lite snabbt och vilar sen

Ciao

image597image598

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback