Söndag

Hej alla
Idag vaknade jag kl 10 eftersom jag ställde klockan, ville hinna göra lite idag. Men jag gick upp 11, då gick jag och kollade om tvätten var torr, vilket den knappt var, men jag tog ungefär en tredjedel och gick in i lägenheten i alla fall. Det är så mycket tvätt, har aldrig sätt nått liknande. Vilket fall som helst så ringde papi, han jag och Min syster Ida ska åka till Högalidskyrkan och titta på när min faster, Tina, sjunger, (hon är operasångerska).

Sen satte jag mig och sammanfattade en 7 sidor lång text på 1,5 sida, väldigt stolt, de där med sammanfatta är inte riktigt min grej. Nu ni gruppen ska ni få se på en bra sammanfattning! hehe, undra om några i min grupp har gjort nått, hoppas det, vi ska ju redovisa på tisdag vecka 11.

Nä nu ska jag gå och duscha, slänger upp en dagens senare!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback