Pisskorv

Skolan är värdelös, jag blir så trött, man borde få välja sina grupper själv när man ska jobba, så arbetena blir bra, så man får nått gjort, hamnar man i en grupp med personer man inte jobbar bra ihop med blir det pankaka av allt, jag blir så trött, varför är lärarna så inkompetenta och inte kna fatta det? Herregud, nu har min grupp gått hem, allt jag hade gjort var tydligen inte bra, alltså var allt helt onödigt, jag har lagt ner tid på onödiga saker. Hade jag fått jobba med dom jag kan jobba med och dom jag vill jobba med skulle det mesta redan vara klart..

Nu sitter jag här och har inget att göra fram till kvart i 5 ungefär, då ska jag åka och jobba, jag hinner ju inte hem!
Jävla piss skola, låt mig slippa, låt mig gå klart gymnasiet nu så jag kan fortsätta med mitt liv som jag vill och inte som någon annan tycker att det ska vara. Pisskorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback