Måndag

Hej nu är det måndag vilket innebär skola igen, kom precis till Tobbe. Igår hade jag ingen ork att sätta mig vid datorn, så jag gick och la mig. Föreställningen som jag var på var bra, Min faster är bäst, hon fick massor med beröm =)

 Bilden är inte från igår

Idag hade jag italienska, vi höll på med ett klädarbete. Sen höll vi på med det omtalade projeket.. gick väl sådär, vet inte hur vi ska kunna redovisa på tisdag nästa vecka. På företagsekonomin fick vi lära oss ett bokföringsprogram, det är faktiskt ganska roligt om man kommer på hur man ska göra =)


Efter skolan planerade vi Karros kväll på lördag, ska inte säga nått men du kommer inte bli besviken!

Slänger upp en dagens lite senare tror jag

Jag är hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback