Godmorgon

Nu ska ni få höra!

Som jag sa tidigare, gick Tobbe och la sig tidigare än mig igår, och i morse gick HAN upp i tid! JAG låg kvar i sängen, HAN pussade MIG hejdå? Jag är så chockad...

Nu sitter jag i alla fall här och är faktiskt hyffsat pigg, känns väldigt bra eftersom det är min första arbetsdag idag, man vill ju inte vara trött första dagen heller?

Sitter och äter min frukost, två knäckemackor och en kopp vaniljte!

Imorse låg jag och smsade små söta gubbar till Karro, då vaknade hon på bra humör =) det kändes ju lite roligt, då blir jag och på bra humör! hi =)

Igår orkade jag inte koppla ihop denna dator (Tobbes bärbara) så jag sket i dagens igår men jag slänger upp dagen idag istället! inte gårdagens utan DAGENS, om ni inte fattade de ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback