Gårdagen + lite idag

Godmorgon Sverige!

Nu sitter jag vid en dator igen, vaknade för en timme sen. Nu sitter jag här och är hungrig, Anette lagar mat, det luktar gott =)

Igår, efter att jag skrev här så, tog jag mig en dusch och gjorde i ordning mig. Efter det ringde jag min mamma angående jobbet, som jag har sagt har jag blivit lovad att få jobba tre gånger i veckan men nu verkar det som om jag inte får det längre.. så nu ska jag prata med coop och se om jag kan jobba där istället.

När jag var klar med det började jag och Tobbe att baka, jag gjorde maränger och Tobbe chockladbollar, men mina maränger vart bara pannkaka´, inte precis så kanske men det stog att dom skulle vara inne i 45 minuter, så jag hade dom inte i 45 minuter, efter de va dom lika mjuka som dom var innan jag stoppade in dom, så jag hade dom inne i 45 minuter till, då började det arta sig men det var ändå inte tillräckligt, allt som allt var dom inne 3 timmar och dom var ändå inte klara, så jag gav upp...

image465 Såhär skulle dom bli....


När marängerna var klara första gången, åt vi middag, fläskfilé, bakad potatis och sås, jättegott!

Kl 8 kom Carro och Niklas, vi tittade på melodifestivalen och bara hade trevligt, efter ett tag ringde Richard och ville bli hämtad på Ekerö så då åkte Tobbe och Niklas och hämtade honom medan jag och Carro hade ett trevligt tjej snack. Runt halv 12 nånting kom dom tillbaka med en jättefull Richard, han somnade i fotöljen när vi andra satt nyktra och pratade, då skrattde vi åt honom :P

Dom åkte hem runt halv 1 för Niklas skulle jobba idag kl 10 och Carro skulle träna kl 1 =)

Idag ska jag och Tobbe nog sova hos mig, det ska bli mysigt att få träffa min älskade lillebror!

Nu ska jag äta,

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tobbe

"jag gjorde maränger och Tobbe chockladbollar"

Ursäkta mig, men jag gjorde negerbollar, inte chokladbollar...

2008-03-16 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback