Fredag

Förlåt för dålig uppdatering, har precis kommit hem från jobbet.

Dagen började inte bra, va så otroligt trött att jag knappt orkade gå upp, när jag väl kom upp vart jag jätte stressad och när jag väl kom till pendeln så va den först försenad och sen blev den inställd, jättekuln tänkte jag, jag som redan var lite sen. Kom bara lite sent ändå så det var ju skönt.

Vi hade Rättskunskap först, med GUNNAR! han är en värdelös lärare... Efter det hade vi Företagsekonomi, vilken jobbig lektion, fick aldrig hjälp, dumma Rola.

Sen efter vi hade ätit lunch hade vi MEntaltränig, min lärare är störtskön.

"Rojen heter babyboy_164 på msn" - Ida
Micke tittar konstigt på Rojen...
"Rojen jag får inte säga såhär för jag är lärare, men, fan va TÖNTIG du är, du måste byta namn!"
Alla ligger dubbelvikta på golvet! 

VI fick sluta tidigare så jag, Ida, Linn, Karro och Sara gick till Il piatto och fikade, men Karro va tvungen att gå tidigare men efter det åkte vi andra till söder och kollade i en second hand butik, "Judits second hand",  Dom hade jättefina saker!

Sen var Ida tvungen att åka och handla mat med L och då åkte vi andra till först Ringen där Linn skulle kolla på ett linne, men dom hade inte de där så vi åkte till Götgatan istället, där hittade jag två Jackor, den ena från H&M och den andra från Gina Tricot. Vilken är snyggast?




Sen var det dags för mig att röra mig mot jobbet, och som vanligt när jag kommer dit så är det tomt, men det kom folk när Jerry (min chef) gick..

Imorn ska jag och Emma, en tjej på jobbet, åka och köpa lite grejer till jobbet på IKEA, men jag måste upp tidigt, ska vara i Jakan kvart över 10...

Nu ska jag nog läsa lite bloggar och sen ta en dusch, Texas burger co. är inte den mysigaste arbetsplatsen om man säger så...

Ha en trevlig kväll!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den högra ser typ halv ut på nåt konstigt vis =/

2008-03-15 @ 02:06:49
Postat av: Emilia

de är för jag va tvungen att sätta ihop tvpå delar :P den ser inte ut så =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback