Äntligen

Om ni bara visste hur länge jag har velat logga in på blogg.se men det har inte funkat för mig på hela dagen..

Idag jag har och Karro vart på en spinningpass, och så tränade vi lite mage sen, va skit jobbigt hade träningsverk från igår. Sen gick vi i Västermalmsgallerian ett tag och tittade, sen åkte Karro till Stureplan där hon skulle möta hennes vän Denice. Och jag åkte till Vällingby, och kollade på skor och köpte 2 tee's :



Sen åkte jag till mamma och kollade på grejer från forever21.com valde det här:



Vad tycker ni?är lite osäker på den röda, vad tycker ni?

Hörs sen, lägger upp dagens då!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan!

Får jag bara fråga vilken affär du köpte den blå högst upp i??? Gillar den skarpt :)
Svara gärna på mailen om du har lust!
Kul å kika i din blogg :)

Kram!

Postat av: Emilia

Jag köpte den på JC =)två för 199!

2008-03-27 @ 20:45:54
URL: http://emiliaaes.blogg.se
Postat av: Johanna

Kikade in här & så hade du svarat!!! TACK :) Blir en sväng till stan sen, hehe!

2008-03-28 @ 07:56:48
URL: http://gullungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback