Storstädning

Storstädning är ibland ganska kul, man kan ju hitta gamla saker. Idag har jag varit lat, har fortfarande pyjamas på mig... Kollat på TV skrivit tal övat ca 2 gånger på talet, bör kanske göra det igen. Lagat mat till mig och älsklingen, och sist men inte minst, STORSTÄDAT. Men är inte klar än men hallen, köket och vardagsrummet är klart, sovrummet, toan och mellangången får bli typ onsdag eller imorn.

Min snälla papi ska köpa mig en klänning som jag ska ha på min födelsedag, den är ganska simpel, från HM, svart, och min kära mami ska klacka om mina skor! perfekt, en outfit till min stora dag! TACK <3

Nu börjar jag bli ganska trött, borde kanske ta mig en dusch och träna på talet och sen sova.

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback