Måndag, 17 dagar kvar...

Idag är det 1:a december vilket innebär att det är 17 dagar kvar till min födelsedag.. Har precis skrivit klart mitt tal, det blir nog bra i hope. halv två ska jag möta Anette på fridhemsplan, det är min dag.

I fredags kom Carro och Niklas över på middag, väldigt trevligt, vi spelade lite Guitarr Hero World Tour, vi hade jättekul :P

Och lördagen gjore jga inget, tog en promenad till handlarn för att köpa frimärken och posta inbjudningarna that's it..

Igår var nog den mysigaste dagen på länge. Den började med att jag och Karro möttes på café fix på fridhemsplan, för att plugga matte... Helt plötsligt blir det världens bråk mellan två tanter och personalen pga att dom vägrar flytta på sig.. Då säger två killar som sitter bredvid oss, men orka göra en scen av det.. sen börjar vi prata lite med dom och det kommer sedan fram att de gått natur och kunde hjälpa oss med matten, snällt va? De berättar sedan att de skriver ett manus till en teater som kommer ut på Oscarsteatern i Maj så vi ska gå på teater :D

Sedan kommer linn och säger att vi måste skynda för vi skulle nämligen till Ludde i klassen på adventsfika, det var super mysigt, lussebullar, peppisar och glögg :) Men jag var dock tvungen att gå efter bara en kort stund.. Då åkte jag till pappa för att hämta lite julpynt, och blev sedan kvar där på middag, på vägen hem köpte jag glögg och ischoklad så när jag kom hem värmde vi glögg, jag skollade mandlar Tobbe laddade ner Grinchen och sedan bjöd vi ner Tobbes föräldrar på adventsmys :) Sedan blev jag trött och gick och la mig.

Nä nu måste jag gå.

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback