Emilia = hemmafru?

Hemmafru, finns det nått yrke som heter så? För i så fall ska jag bli de, haha, nerå men har kännts lite som en idag. först har jag varit iväg en stund men sen när jag kom hem har jag städat i flera timmar och nu är det jätte fint hemma, plus att jag nu har bakat en kladdkaka åt min älskling för att han har pluggat så mycket, så snart ska han få den, och han kommer bli så glad, han älskar min kladdkaka. Det har varit kanska skönt att pyssla med hemmet idag, och det ska bli så skönt att gå och sova i ett städat rum och allt, jag sover alltid bättre då-

Men nu ska jag gå och kolla om den är lagom varm nu för at ätas.

Förresten, ni har väl inte missat att det snart bara är 1 dygn kvar till min stora dag! Jag längtar så :)

Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback