TISDAG

Idag är det Tisdag, jag har nyss vaknat. Det första som hände när jag kom upp för trappan och satte mig i soffan var att BONZAI kom och la sig i mitt knä, DET HÄNDER INTE OFTA! Vi satt och mös lite sen tröttna han :P

Sitter och väntar på att Tobbe ska vakna, eftersom att denna dag inte är den finaste ska vi städa idag, det ser FÖRJÄVLIGT ut! Tror att det aldrig vart värre. Sen måste vi plugga för imorn har jag mitt sista prov. Sen är jag KLAR :D Fan va skänt det ska bli. Igår gjorde jag det första. När jag kom till skolan sa alla lärare att Stefan var ledig! Han som sa att jag skulle vara där kl10 igår, men men , det har löst sig nu han hade blandat ihop veckorna, så igår fick jag göra ett annat prov som Anna hade gjort, MYCKET LÄTTARE!!

Hör av mig sen!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback