SKOJ

Hittade den på en kompis blogg:P


namn: Emilia

ögonfärg: gröngula med blå ring runt
hårfärg: rödbrun, solblekt =/
längd: 167
höger/vänsterhänt: höger
dålig ovana: kan ha riktigt dåligt självförtroende
stjärntecken: Skytte
sko stl: 38/39 beror på
är dina föräldrar skilda: ja, och de va ett bra tag sen de hände, ingen skada skedd!
skor idag: Skinn-flipp-flopp, mina favvisar så jävlasköna..
din svaghet: Killad under foten ! OHH
dina rädslor: småkryp

mål för det här året: klara skolan
mest använda fras på msn: haha
det första du tänker på när du vaknar: hur mycket är klockan är Tobbe vaken:P
dina bästa kännetecken: Glad, omtänksam positiv
när går du och lägger dig:  när jag känner för de..
mest saknade minne: Första gången jag och tobbe träffades själva hos honom och den aldrig glömda repliken, Titta dit, SMAK! jag älskar dig!

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Ja
Gnälla: Mm, jag får alltid som jag vill, jag är bortskämd ;)

Sova: Ja. när jag kan fast de brukar inte va så länge
Ta mediciner du inte borde ta: Bara ibland om de känns jätte nödvändigt
Vilja dö: har hänt men de va ett bra tag sen..
Drömma mardrömmar: Ibland... de är inte kul, uschelibuch
Drömma sexdrömmar: de kan hända, ja :P

Klä dig i svart: Nästan jämt..
Gå till kyrkan: Nope
Gå i skolan: Ja för de mesta..
Röka: mm, fast midre nu oftast bara fest nu..

Ljuga: Jag är sämst på å ljuga
Hata folk: de finns några..

Lita på folk: Yao, de trogna

VEM:
Saknar du mest:
LOTTA, har inte sett dig på ett år!!
Vill du döda: Varför skulle jag?
Rörde dig sist: hmm, de va nog tobbes kusin Tea
Vill du slå: Nobody
Vill du kittla: Tobbe
Kramade du sist: Tobbe
Vill du prata med: Min älskling!
Skrek du på sist: De va Tobbe tyvärr,men de är löst nu
Vill du vara som: Många, en blandling
Sårade dig sist: En jag vinte vill säga, för dom vet inte om de men Tobbe vet
Vill du bli galet full med: Diana min älskling, du och jag är festen!
Gjorde dig riktigt glad senast: Tobbe för att du är underbar
Fick du sms från senast: Nickie

HAR DU:
För många vänner:
Nää, kan man ha de?
Flickvän/Pojkvän: Älskar dig min underbara Tobbe!!
Förföljelsemani: Haha, kan komma ibland

Tvångstankar: hmm... jag hade, va tvungen att slå mitt busskort mot handen 100 gånger innan jag använde det.
Någon annan psykisk sjukdom: Hade för ett år sedan..
Någon fysisk sjukdom: just nu är jag sjuk, förkyld, that's it
Någon skada: hmm, de tror jag inte
Färgat håret: Ja, jag tror jag har haft alla färger nästan, utom rosa grön, blå och sånt..
Brutit några ben: Ehh, lite pinsamt men jag har brutit stortån och lilltån på samma fot med 2 veckors mellanrum:P
Några piercings: Öron
Egen dator: nej, tyvärr
Bra självförtroende: nej verkligen inte
Sagt jag älskar dig till någon idag: MM, de är svårt att inte göra de o man har Tobbe
Bjudit ut någon: nej, jag är ganska blyg mot vissa, vet inte om jag skulle våga de..
Varit kär: Mm, jag älskar du Tobbe
Velat vara otrogen: Aldrig, de är helt fel.
Varit otrogen: Nej
Stulit någonting: nääh, inte utan att fårg först;)

Lämnat landet: Semester?
Rymt hemifrån: nej, jag är väluppfostrad:P
Gjort något olagligt: Förtidig sexdebut?  hehe:P

HUR:
Fördriver du tiden: kramar Tobbe
Mycket pengar har du: inte mycket just nu,
Tjänar du pengar: jag ska börja jobba på coop
Ofta bäddar du sängen: oftast
Ofta diskar du: bara om mamma är på dåligt humör
Ofta städar du: när jag får ryck nån gång iblaand
Många stör du dig på: ganska många
Ofta träffar du din familj: de är inte ofta är mest hos tobbe.. 

TROR DU:
Att du kommer bli något: 
Jag hoppas det, mäklare och rik vore bäst ! ;)
På rymdvarelser: eeh, jag vet inte, jag är lättlurad någon skulle äskert kunna lura i mig nått shit..
Att folk tycker om dig:  det hoppas jag
På ett liv efter detta: nej,
Att fiskar kan tänka: eeh, kanske vissa är väl smartare än andra..
Att du kommer leva länge: hmm, ja kanske,

VÄLJ:
Katt eller hund:
hund
Vit eller svart: båda
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: land
Telefon eller internet: telefon
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö:  Leva ffs, man lever ju bara en gång eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback