TISDAG

Hej, idag ska jag jobba, tre till tio!!! usch efter åtta e de ingen som handlar, skit tråkigt. men Tobbe älskling kanske kommer kl 9 och sitter i kassan med mig så jag slipper sitta själv :D

ikväll kanske Mark e hemma hos oss och nördar sig.. få se om hag orkar vara vaken, kanske somnar.. ;P

imorn ska jag och Tobbe vara på sös 10.15, usch får aldig sova ut..





Snodde en kul grej från Ida <3 saknar dig stumpan!


Hej, mitt namn är Linnea Karmaa. Jag bor i Oskarshamn och är 44 år. Jag jobbar som Nordisk varumärkes chef på Vin och Sprit AB. Det bästa jag vet är att tvätta och stryka. Jag hnar två barn och dom är underbara. Jag har en brun skjorta och ett par grönblå byxor på mig. Den bästa musiken jag vet är opera!

GÖR SÅHÄR!!
Som ditt förnamn sätter du ditt andra namn och ditt efternamn tar du av din närmaste granne.
Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss och din ålder tar du av mamma.
Ditt yrke är det din pappa jobbar med och dina intressen sånt som du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.
Du har lika många barn som piercingar ( örhängen räknas).
Din hårfärg är samma som skjortan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna.
Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback