Skolstart

Äntligen skolstart...inte! fy fan. jag har börjat skolan igen. har verkligen inte längtat, har haft ångest senaste dagarna.. usch fy fan..

igår kom vi till skolan, trodde att vi bara skulle vara där i nån timme... men istället skulle vi gå en POÄNGJAKT?! och sluta halv 5.. men jag och några kompisar gick till västermalmsgallerian och kollade lite istället.  på kvällen fick jag va men min älskling lite känslomässigt avslut på kvällen eftersom jag inte kunde sova där och vi har levt ihop i typ 3 måndader isträck..

idag har vi haft lektioner, började med psykologi, kommer nog bli roligt men läraren verkar lite vimsig.. sen hade vi FEK B , företagsekonomi B, men Rola va sjuk , första dan what the fuck?, så vi hade vikarie, 40 minuter av lektionen gick åt att kvittera ut böcker.. sen vill jag inte säga mer om den lektionen, de spårade ut totalt iaf, pga tänker inte nämna några nan men den personen är en idiot och förstörde allt. 

nu sitter jag hos mamma och har precis ätit, min älskling e i skolan och har blivit nollad =P saknar dig min älskling jag vill vara med dig, får träffa idg imorn och jag längtar redan =)

nu ska jag ta hand om min mamma som har varit på en av hennes bästa vänners begravning idag =(

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Ida

baby jag saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback